Tuesday 8 December 2009

something to write before sleep.

and so i thought it was a big crush,so i admit it, i am.
but then i thought it was all wrong, the curiousity that i had in mind its all done now, i had all the answers tonight, it was me, who's more into you but you're just being nice,actually being nice with everyone.

you attract me really nice and good, never had a friend like you before, and its feels like in a flash light that i attracted to you, but i am ok now. maybe this feeling runs fast because in the emptiness that i had recently.

so, i am leaving this feeling and letting it go, it was such a nice crush for a week and so long my crush, you were really nice and a friend its all i need.

and a thought being alone for such long time is on my head now, and so i called my self now is a person with a big hope. God,why are you sending me this crush? does it have a meaning..

ternyata lepas dari rasa itu cukup melegakan rasa penasaran yang ada selama seminggu ini, indah,harap-harap cemas tapi semua sudah terjawab. tidak ada rasa sakit, tidak ada pengharapan yang berlebihan, semuanya sudah terasa cukup. mungkin memang sudah saatnya berdiri sendiri, membiasakan diri dengan kesendirian yang mungkin selama ini sedikit terlalaikan. mungkin menikmati pahit dan manisnya hidup yang akan datang lagi, bagaikan badai yang datang dengan tiba-tiba.

mudah-mudahan besok tidak akan ada lagi rasa penasaran atau harap-harap cemas yang berlebihan. mudah-mudahan semua dapat berjalan seperti biasa lagi. yah, tadinya sedikit berwarna tapi sekarang kembali ke warna yang memang sudah seharusnya dijalani.

indah, menegangkan, bagaikan naik roller coaster, bagaikan membuka kotak coklat, bagaikan membaca buku, bagaikan membuka sebungkus rokok import, bagaikan meminum lemonade squash, semuanya terasa menegangkan dan ada rasa indah, berbunga-bunga, senang, kecewa, tapi itu semua sudah selesai karena sudah dirasakan hanya dalam semalam.

dipikir hasilnya akan berefek kecewa dan sedih yang berkepanjangan tetapi ternyata tidak juga, karena bagaikan pemandangan yang dilewati dalam sepanjang malam perjalanan yang ditempuh dengan jarak waktu seminggu.

and in the end, its very nice to make friends with you...

and so long my crush, good nite and go..

goodnight everyone..now i have to sleep and wake up at 5 in the morning...

you, the untold and the end of the story..


Keane said :

Such a beautiful view
I guess you've seen it all
But you
You see nothing at all
Such a beautiful view
Shining so bright

Shining so bright
So bright

a nice ending song..night everyone..will see you at dawn

No comments: